Bit ihop nu! (Lättläst) por Martina Ericson,Jimmy Wallin

Titulo del libro : Bit ihop nu! (Lättläst)
Autor : Martina Ericson,Jimmy Wallin

Descargue o lea el libro de Bit ihop nu! (Lättläst) de Martina Ericson,Jimmy Wallin en formato PDF y EPUB. Aquí puedes descargar cualquier libro en formato PDF o Epub gratis. Use el botón disponible en esta página para descargar o leer libros en línea.

Bit ihop nu! (Lättläst) por Martina Ericson,Jimmy Wallin

Martina Ericson,Jimmy Wallin con Bit ihop nu! (Lättläst)

Reseña del editor Att vara yngst suger! Det är inte lätt att ha en storebror som är bäst på allt, tycker Robin. Storebror Ante är duktig på att jaga och att skjuta. Han är allt det som inte Robin är. Men när Robins hund Dimma försvinner under en jakt, ställs allt på ända. Robin ger sig ensam ut i skogen för att leta efter sin älskade hund. Det blir en jakt på liv och död. Martina Ericsons debutbok Bit ihop nu! tar upp syskonrelationer på ett trovärdigt sätt. Men den handlar också om mod och att den som till en början tycks vara svag, kan vara stark och handlingskraftig. Det är en spännande bok som engagerar och berör.